Tworzenie grafiku zajęć grupowych: analizujemy rodzaj klubowicza w klubie, określamy z jakim doświadczeniem chcemy zostawić uczestnika danych zajęć w danej godzine, planujemy jaki nowy typ klubowicza chcemy przyciągnąć do klubu, dobieramy odpowiedni rodzaj zajęć i planujemy ich mix na grafiku, dopiero na samym końcu rekrutujemy i szukamy instruktorów fitness, którzy pasują do profilu zajęć i efektywnie dostarczą określone doświadczenia dla klubowicza.
Czy wiesz dlaczego to ważne? Niepowodzenia wielu klubów mają swój początek już w pierwszym procesie tworzenia, nie zrozumiano konsumenta lub zabrakło planu działania. Weźmy analogicznie za przykład budowę domu.Tworzysz go w najdrobniejszych szczegółach, zanim jeszcze wbijesz pierwszy gwóźdź. Planujesz jakie materiały użyjesz, gdzie będą drzwi, okna. Myślisz, tak długo, aż dokładnie będziesz wiedział, co chcesz zbudować. Wtedy zamieniasz go w projekt, sporządzasz plany konstrukcyjne. Wszystko to trzeba zrobić, zanim zacznie się kopać ziemię. Jeśli nie, to w kolejnym procesie tworzenia – będziesz dokonywał zmian, które wręcz mogą podwoić koszty budowy. #LesMills Zmieniamy sposób w jaki świat myśli o fitnessie aby budować silniejszy biznes.